Icon-ios-app
Strava
Free app for Android and iPhone

LSR EZride Ya Ampunnnn

Ride
  • 34.1km
    Distance
  • 279m
    Elevation
  • 57:45
    Moving Time
  • 1,008
    Calories
 
Download

Comments

  1. Hairil Karim

    Ya ampun lajunya abam malam tadi.. tahniah champ 80% tarik dengan tanduk baru

  2. Mohd NeoTech LSR

    Bonk sangat tak ingat dah percent2 ni champ cangkok Hairil Karim

  3. Hairil Karim

    Wakakaka... ok sy dah set time tiap kali champ din tarik.. hasil kiraan mmg betul 80%.. jarang ade anak malaysia yg dapat tarik lama mcm ni... halalkan cangkuk saya yer malam tadi 🙊😂

  4. Mohd NeoTech LSR

    Keras nye ejekan champ kayuhan hamster TM ni 😭

  5. Shamsul Adzmir

    X dan nak sembang dgn Din. Abg pusing loop teloq

  6. Hairil Karim

    Puji ngan hejek pon x tau beza.. kikiki.. malam ni turun x champ tanduk?

  7. Mohd NeoTech LSR

    Ejek dalam pujian tu kekekeke. Tak turun la champ maybe ptg ni kayuh geli2 je. Esok malam la turun jom maghrib sana Hairil Karim

  8. Mohd NeoTech LSR

    Tu la bang Shamsul Adzmir tanya CF katanya teloq layut haha esok malam ada tak bole sembang kat SIC