Icon-ios-app
Strava
Free app for Android and iPhone

Tauzen, czyli 1025km non stop

Ride
  • 1,003.3km
    Distance
  • 3,479m
    Elevation
  • 38:58:49
    Moving Time
  • 16,989
    Calories
 
Download

Comments

  1. Ewelina A.
    Ewelina A.

    brawo brawo brawo!!! <3

  2. Jakub Stoch

    Chory człowiek. Brawo!

  3. Dominik Domagała

    wielkie gratulacje!!!

  4. Michał Czubkowski

    Gratulacje! Ale co teraz???

  5. Patryk Bejgrowicz

    Gratulacje! :)

  6. Rafał Nowak

    Dzięki, teraz Everesting

  7. Patryk Bejgrowicz

    Zasłużone :))

  8. W36 ㋡.
    W36 ㋡.

    :o

  9. Łukasz Kowalski

    Jedna wielka masakra ! Gratulacje !

  10. Michal Makyo

    Ultra gratulacje. Prze-gość jesteś !! :)

  11. Marcin Nawrocki

    Piękna odległość gratulacje ! ! ! ! !

  12. Paweł Zaczyk

    Brawo! Ogromne gratulacje

  13. Tomasz Milewicz

    Gratuluję raz jeszcze. I lepiej już się zastanawiaj, co będziesz robił w przyszłym roku ;-)

  14. Pawel K.
    Pawel K.

    Uu jest moc. Gratulacje.

  15. Adam Łukawski

    Z rok bez trzymanki :-)

  16. Marcin rajHELL

    Wariat! Podziwiam i gratuluję

  17. Romek Krysa

    Gratuluję tak wielkiego wyczynu!!! Podziwiam i pozdrawiam :)

  18. Szymon Stopka

    Niesamowite... Była jakaś przerwa na sen czy 47 godzin bez przerwy na czuwaniu? Everesting to chyba bedzie mało dla Ciebie. Od razu jakis podwójny lub potrójny. ;)

  19. Mac M.
    Mac M.

    Gratulacje!!! Za 10 dni Bałtyk-Bieszczady 1008 km ;-)

  20. Staszek Em

    Właśnie zostałeś moim idolem. Gratulacje

  21. Piotr K-ski GKJG ◭◭

    Brawo, nie wątpiłem ani chwili. :) Widzę, że było trochę błądzenia. Pewnie trafiałeś na szutry. Robiłeś foty?

  22. Rafał Nowak

    Szymon Stopka nie było żadnych przerw. A Everesting zdecydowanie pojedynczy wystarczy.

  23. Rafał Nowak

    Piotr K-ski ◭◭ a akurat nie. Albo ucieczka przed deszczem, albo zamknięte drogi. Raczej to pierwsze.

  24. Kasia C.
    Kasia C.

    Czyli co, w przyszłym roku dookoła Polski za jednym zamachem? ;)

  25. Jeremiasz F.
    Jeremiasz F.

    Fajna sprawa, zazdroszczę zdrowego kręgosłupa :-) . Jak w tymi przerwami? Elapsed time to 47,5 a sam work 39 czyli suma przerw 8 h. Spałeś czy tylko odpoczywałeś?

  26. Marcin Pawłowski

    Gratulacje!

  27. Rafał Nowak

    Jeremiasz Frączek na to składa się jedzenie, potrzeby fizjologiczne, wymiana dętki, etc. Zatrzymania, żeby zobaczyć mapę. Na ostatnich 150km temperatura była między 9, a 11 stopni, więc zatrzymywałem się rozgrzać, na stację po herbatę, pogadać z ludźmi po drodze

  28. Rafał Nowak

    Ogólnie zero snu i to był cel, tempo to poboczna atrakcja. Jedna wizyta w Biedronce plus zjeść cześć tego co się tam kupiło, to około pół godziny. Grosz do grosza...

  29. Piotr Osika

    Teraz w drugą stronę nad Śródziemne :)

  30. Szymon Stopka

    Imponujące. Bardzo imponujące! Gratulacje osiągniętego celu.

  31. Mateusz Karkula

    Brawo!!!

  32. Przemysław K.
    Przemysław K.

    Gratulacje

  33. Marcin ᕙ.
    Marcin ᕙ.

    MAX HR 225bpm, wow serio ? Czy jakis blad w odczycie

  34. Rafał Nowak

    Tam jest kilka takich pików pod koniec

  35. Rafał Nowak

    Byłem przeraźliwie przemarznięty i jechałem ostre starty w opór, żeby się rozgrzać. Nie wiem czy to błąd czy nie.

  36. Igor Zaba

    Brawo Ty

  37. Marcin ᕙ.
    Marcin ᕙ.

    Wielkie gratulacje jeszcze raz. Apropo HR wydaje mi sie ze to moglby byc jakies zaklucenia (linie wysokiego napiecia?), albo masz serce ze stali :D

  38. Norbert Bartkowiak

    Gratulacje. Szacun

  39. Slavko L.
    Slavko L.

    Ile mb miał plik gpx/tpx ?

  40. Kazimierz Piechówka

    Wielkie gratulacje Rafał, wynik robi wrażenie, możesz realnie myśleć o RAAM Solo Start - Tuesday, June, 13, 2017

  41. Jerzy Marcol ◭

    Gratulacje!

  42. Rafal J.
    Rafal J.

    Uff... 1000km? Szacun i wielkie gratulacje.

  43. Jan Kraus

    Epicko!

  44. Bartłomiej Krupa

    Gratulacje Gościu :D !!!!!

  45. Dorota Wiśniewska

    Ogromne gratulacje Rafał :-)

  46. Sebastian RidTM1983

    Rafał zrobiliśmy bardzo podobną średnią :D chodź ty dałeś do pieca od razu i pojechałeś to jak mówisz bez snu za co szacun Ci się należy, ja z kolei uśredniłem prędkość od razu i wybrałem opcje 4h snu, a co do gpxa moje 650km zajmowało 5,6mb, pozdro. raz jeszcze Wielkie brawa!!!

  47. Rafał Nowak

    Dzięki. Sebastian z kiedy masz te treningi? Bo bym zobaczył.

  48. Sebastian RidTM1983

    sa 2 24 i 25 lipca :)

  49. Patryk Zieliński

    Brawo! Mega wyczyn! Btw. Witamy w Trojmiescie!

  50. Michał Cwynar

    Aaałłłaaaa !!! :-)